ewolucja w księgowości

IPM Solutions jest partnerem biznesowym firmy
BrainSHARE, producenta oprogramowanie
SaldeoSMART, uznanego lidera rozwiązań dla
nowoczesnej księgowości. Rozwiązanie składa się z kilku współpracujących ze sobą modułów, które wraz z potrzebą możesz uruchomić w swojej firmie. 

Szybkie wdrożenie już po jednym dniu szkolenia

SaldeoSMART to rozwiązanie, które możesz bardzo szybko uruchomić w Twojej firmie lub biurze rachunkowym.
Po zebraniu wymagań, konfiguracji i jednym dniu szkolenia możesz używać programu, usprawniając swoją codzienną pracę.
SaldeoSMART posiada gotowe integracje z kilkudziesięcioma programami co znacznie przyspiesza proces wdrożenia programu.
Zobacz listę gotowych integracji, z którymi współpracuje SaldeoSMART.

Odczytywanie dokumentów

Jest to jeden z najbardziej popularnych modułów, cieszącym się bardzo dużą popularnością wśród biur rachunkowych i nowoczesnych działów księgowości. SaldeoSMART wyróżnia tych którzy chcą zoptymalizować proces odczytywania i importu dokumentów do systemu. 
Dokument możesz dodać do systemu na cztery sposoby:
  • Skanując dokument przy użyciu skanera
  • Przesyłając emailem bezpośrednio do systemu
  • Używając mobilnej aplikacji w Twoim smartfonie (zobacz jakie to proste
  • Dołączając pliki z poziomu aplikacji
Raz dodany dokument do SaldeoSMART jest zawsze dostępny dla księgowego, pracowników biura rachunkowego i ich Klientów – 24h/dobę, z każdego miejsca na świecie.
Dzięki systemowi automatycznego odczytywania faktur, dokumenty są dokładnie opisane, co powoduje, że ich późniejsze wyszukiwanie jest szybkie i proste.
Tworząc typy dokumentów tworzymy kompleksowe repozytorium – w jednym miejscu jest możliwe dodawanie, archiwizowanie i przeglądanie firmowych dokumentów - Faktur, Umów oraz Pism.
Zapraszam do obejrzenia krótkiego filmu

Obieg dokumentów

Obieg dokumentów SaldeoSMART jest konfigurowany dla Firmy indywidualnie,  uwzględnia potrzeby każdego Klienta.Analiza potrzeb jest przeprowadzona przez konsultanta który po kilku godzinach pracy z klientem i stworzenia obiegu dokumentów, dostarcza gotowe rozwiązanie klientowi. 

Główne funkcje Obiegu Dokumentów:
  • automatyczna rejestracja dokumentów,
  • odczytywanie potrzebnych danych za pomocą technologii OCR,
  • załączanie dokumentów przez dedykowaną aplikację lub email,
  • elektroniczne archiwum dostępne online 24h/dobę,
  • zaawansowana wyszukiwarka,
  • elastyczna konfiguracja obiegu dokumentów,
  • możliwość tworzenia własnych typów dokumentów,
  • rozbudowane uprawnienia użytkowników,
  • logowanie zmian dokonanych przez użytkowników,
  • integracja z programami księgowymi i ERP,
  • komunikacja po API.
Najważniejsze cechy:
  • dla każdej firmy możesz tworzyć dowolną ilość obiegów dokumentów,
  • obieg uwzględnia udział użytkowników po stronie firmy i biura,
  • każdy dokument ma swój typ i jest przypisany do określonego obiegu,
  • tworzysz poszczególne etapy w obiegu dla wszystkich typów dokumentów,
  • nadajesz pracownikom szczegółowe uprawnienia w zależności od ich praw dostępu do informacji.
Zapraszam do obejrzenia krótkiego filmu

Komunikacja z klientem

Korzyści dla biura rachunkowego
  • Nie trać czasu na wpisywanie faktur. Klient wystawia faktury w SaldeoSMART, co umożliwia ich zaimportowanie bezpośrednio do programu księgowego. SaldeoSMART współpracuje z wieloma programami księgowymi.
  • Zbierz dokumenty w jednym miejscu. Klient wystawia faktury, ale może także załączać skany dokumentów księgowych. W ten sposób powstaje baza dokumentów klienta, do której dostęp ma on i biuro rachunkowe. Wszystkie dokumenty znajdują się w jednym miejscu i są dostępne 24h/ dobę. Bezpieczeństwo i poufność danych zapewnia certyfikat SSL, co sprawia, że elektroniczne archiwum dokumentów jest najlepszym miejscem dla danych klienta.
  • Biuro korzystające z SaldeoSMART jest zawsze jeden krok przed konkurencją, ponieważ daje klientom dodatkowe narzędzie. Program do wystawiania faktur w ofercie to dodatkowa usługa dla klientów.
    Aplikacja zmniejsza także ilość pracy biura, ponieważ pilnuje poprawności wystawianych faktur. SaldeoSMART to prawdziwy as w rękawie.
  • Zadbaj o wizerunek swojego biura
    SaldeoSMART umożliwia obsługę klientów i oferowanie usług księgowych drogą internetową. W ten sposób jest bardziej dostępne i nowoczesne, jednocześnie zwiększając swój prestiż. Funkcjonowanie w sieci zwiększa bazę potencjalnych klientów i pozwala na zdobywanie nowych.
  • Korzystaj z łatwości obsługi
    Program SaldeoSMART jest wyjątkowo prosty w obsłudze. Wszystko czego potrzebujesz to komputer z dostępem do Internetu. Intuicyjny interfejs pozwala na natychmiastowe przejście do szybszej i prostszej pracy.
    Klient może korzystać z programu także bezpośrednio ze strony Twojego biura rachunkowego, co jest dużym ułatwieniem dla obu stron.
Korzyści dla klienta
  • Program do wystawiania faktur i bezpieczne archiwum dokumentów 24h/dobę
    Klient ma możliwość wystawiania wielu rodzajów faktur (VAT, zaliczek, korekt) i wysłania ich mailem bezpośrednio do kontrahenta. Wystawianie faktur posiada funkcję szybkich płatności, czyli bezpieczne i wygodne przelewy online, dzięki którym odbiorca faktury może błyskawicznie opłacić otrzymaną fakturę. Dodatkowo archiwum dokumentów ze skanami zawsze jest pod ręką, a w wyszukiwarce ich odnalezienie jest niezwykle proste.
  • Historia rozliczeń księgowych online
    Biuro rachunkowe przesyła przez SaldeoSMART rozliczenie każdego miesiąca. Dzięki temu tworzy się historia wyników firmy, należnych podatków oraz składek ZUS. Rozliczenie prezentowane jest także na graficznych wykresach, które ułatwiają analizę. SaldeoSMART pozwala na kontrolę płatności podatków i składek ZUS, a dzięki automatycznym przypomnieniom na maila lub komunikatach push, Klient nie spóźni się z wymaganymi płatnościami.
  • Przepływ dokumentów bezpośrednio do biura
    Zamiast tracić czas na dostarczanie i odbieranie potrzebnych dokumentów z biura można automatycznie - a więc szybko i łatwo - przesyłać je między sobą za pomocą systemu. Przekazywanie dokumentów przez SaldeoSMART jest znacznie bezpieczniejsze niż klasyczną drogą mailową.
  • Baza dokumentów kadrowych - e-teczki pracownicze
    W SaldeoSMART jest wydzielona przestrzeń na dokumenty dotyczące akt osobowych pracowników (umowy, aktualne zaświadczenia, wnioski urlopowe czy badania) z podziałem na Teczki A, B, C i D. Biuro rachunkowe może załączać dla pracowników przygotowane listy płac czy inne dokumenty. Dzięki temu są pod ręką 24h/dobę.
  • Bieżący bilans zysków i strat
    System, w oparciu o faktury sprzedażowe i kosztowe, na bieżąco prezentuje Klientowi szacunkowy wynik jego firmy w danym miesiącu. Dzięki temu, w każdym momencie miesiąca ma wgląd w zyskowność firmy.
Zapraszam do obejrzenia krótkiego filmu

Zarządzenie biurem

Zarządzanie Biurem SaldeoSMART odpowiada na potrzeby nowoczesnych biur rachunkowych - to narzędzie, które pomoże w organizacji pracy i delegowaniu zadań do pracowników.
  • system, który automatycznie pilnuje, czy wszystkie zadania na dany okres rozliczeniowy zostały wykonane
  • księgowy jest uwolniony od skrzynki email i obsługuje zapytania klientów w innowacyjny sposób
  • informacje dla właściciela o tym, jak czasochłonna jest obsługa danego klienta i czy cena za usługę jest adekwatna
  • proste, szybkie i czytelne przesyłanie wiadomości na linii księgowy - klient
  • komplet informacji dotyczących zarządzania biurem rachunkowym w jednym miejscu

  • Wszystko w jednym miejscu. Brak konieczności logowania się do różnych systemów, aby uzyskać potrzebne informacje i odpowiedzi na pytania dla zarządzających biurem rachunkowym
  • Nowa droga komunikowania się przedsiębiorcy z księgowym. Zgłaszanie pytań przez SaldeoSMART, zamiast tradycyjnego wysyłania maili czy telefonów. Brak nieporozumień na linii biuro-firma dotyczących zagubionych maili czy braku odpowiedzi.
  • Większa efektywność i uporządkowanie procesów. Podział i kontrola pracy poszczególnych pracowników biura, dzięki wyliczeniu czasu pracy nad zadaniami. Weryfikacja, który Klient wymaga większych nakładów czasowych i jaka jest tego przyczyna
  • Logowanie czasu pracy nad poszczególnymi zadaniami. Monitoring czasu przeznaczonego na realizację zadań w podziale na obsługiwane firmy